اطلاعیه و تکالیف

پسرم سلام خسته نباشی

 درا بتدا از شما پسر عزیزم  بابت  نتیجه ی بسیار مطلوبی که  در اولین ارزشیابی خودنمایان کردی  قدر دانی می کنم و احساس رضایت خود را از تمام دانش آموزان هر دو کلاس اعلام می دارم . به اطلاع شما می رسانم خوشبختانه اکثریت دانش آموزان نکات کلیدی و مفاهیم اصلی راعالی  فراگرفته اند بعضا" گاهی در انجام عملیات عجله کردند ولی همان گونه که در مراسم صبحگاهی نیز مورد تشویق مدیریت  و دیگر دانش آموزان قرار گرفتند  صلاح بود که به اطلاع شما عزیزان نیز برسانم . 

ضمنا" عذر خواهی بنده را بابت تاخیر چند ساعته اختلال در شبکه پذیرا باشید، متاسفانه تا هم اکنون سایت دچار مشکل شده بود .

به  اطلاعیه شما عزیزان می رسانم به صلاح دید مدیریت محترم   فردا تمام  دانش آموزان از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر باید در مدرسه حضور داشته باشند لطفا" به دیگر دو ستان نیز اطلاع دهید .

تکلیف ریاضی :

 پسرم نمونه کاربرگی که در کلاس دریافت کردی رابا توجه به اینکه تمام سوالات در کلاس کار شده  به تنهایی و بسیار تمیز انجام بده و در پایان از والدین مهربانت بخواه تا برای شما تصحیح کنند .

والدین عزیز، لطفا" به نوع نوشتن و درست نویسی فرزندتان حتما" سخت گیری کنید .نوع نوشتاری و صحت آن ها در منزل و کامل نبودن آن ها اصلا" رضایت بخش نبود . باید در نظر بگیریم که فرزندانمان درانجام  تمام فعالیت های خود  بسیار توانمند و خلاق هستند

  لطفا"از سوالاتی که در برگه ارزشیابی خود بی دقتی کردند چند نمونه طرح کنید تا با توجه به تمرین و تکرار  دوباره امروز این فصل کاملا" برای آن ها تثبیت شود . 

تا فردا بی صبرانه منتظر دیدار شما نوگل باغ بنیان هستم .  

آدینه بسیار خوبی را برایتان آرزو مندم و همکاری های شما عزیزان سپاس گزارم .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.